Huisregels – Den Haag

Tandheelkundige Kliniek Haaglanden

Zwartsluisstraat 101 2541CV Den Haag 070 35 98 880 info@tkhaaglanden.nl

Huisregels

Om u en de andere patiënten een optimale zorg te kunnen bieden, vragen wij uw aandacht voor onze huisregels:

  1. In de gehele kliniek is het niet toegestaan mobiel te telefoneren, te roken of dieren mee te nemen.
  2. Indien u niet aanwezig kunt zijn op een afspraak, verzoeken wij u deze afspraak minimaal een werkdag  van te voren af te zeggen. Als u te laat uw afspraak annuleert of afwezig bent zonder bericht, kunnen wij de voor u gereserveerde tijd niet opvullen; wij zijn dan genoodzaakt deze tijd bij u in rekening te brengen.
  3. Wij werken op tijd en dat verwachten wij ook van u. Als u te laat op een afspraak verschijnt, kunnen wij u niet meer behandelen. U kunt dan een nieuwe afspraak maken. U krijgt een rekening voor de gereserveerde tijd.
  4. De derde keer dat u niet op een afspraak aanwezig bent of te laat bent, zullen wij u uitschrijven als patiënt.
  5. De eerste behandeling dient altijd direct na behandeling contant of per pin betaald te worden. Indien u een aanvullende tandartsverzekering hebt, is het onder bepaalde voorwaarden mogelijk dat de volgende behandelingen bij de verzekeraar worden gedeclareerd.
  6. Maximaal twee familieleden kunnen aanwezig zijn in de behandelkamer. Van hen wordt verwacht dat zij de behandeling niet storen.
  7. Voordat u een afspraak heeft bij de tandarts of mondhygienist wordt van u verwacht dat u uw tanden heeft gepoetst.

Hartelijk dank voor uw aandacht.

 


House Rules

To provide an optimal care for you and our other patients, we would like to ask your attention for our house rules:

  1. The use of cell phones, smoking or bringing pets is not allowed in the entire clinic.
  2. If it is impossible to be present at an appointment, we require you to cancel this appointment at least a week day before. In case a cancellation is received too late, or if you are absent without notice, we can not fill the empty treatment time and we have to charge you for the reserved time.
  3. We will work on time and we expect that from you as well. If you are not on time for an appointment, we can not treat you anymore. In that case, we have to charge you for the reserved time, and you can make a new appointment.
  4. If you are absent or too late without notice for a third time, we will no longer accept you as a patient.
  5. The treatment has to be paid right after your appointment. You will receive an invoice after payment. Please contact your dentist if this is a problem for you.
  6. A maximum of two family members can be present in the consulting room, as long as they do not interrupt the treatment.
  7. Before your appointment with the dentist or dental hygienist, we expect you to have brushed your teeth.

Thank you very much for your attention.