Huisregels
Om u en de andere patiënten een optimale zorg te kunnen bieden, vragen wij uw aandacht voor onze huisregels:
- Indien u niet aanwezig kunt zijn op een afspraak, verzoeken wij u deze afspraak minimaal een werkdag (en ten minste 24 uur) van te voren af te zeggen. Dit betekent dat een afspraak van maandag 10:00 op de voorgaande vrijdag voor 10:00 afgezegd dient te zijn. Als u te laat uw afspraak annuleert of afwezig bent zonder bericht, kunnen wij de voor u gereserveerde tijd niet opvullen; wij zijn dan genoodzaakt deze tijd bij u in rekening te brengen. Per 10 minuten gereserveerde tijd rekenen wij hiervoor €20.
- Wij werken op tijd en dat verwachten wij ook van u. Als u te laat op een afspraak verschijnt, kunnen wij u niet meer behandelen. U kunt dan een nieuwe afspraak maken. U krijgt een rekening voor de gereserveerde tijd.
- De derde keer dat u niet op een afspraak aanwezig bent of te laat bent, zullen wij u uitschrijven als patiënt.
- Indien u een aanvullende tandartsverzekering hebt, is het mogelijk dat de behandelingen bij de verzekeraar worden gedeclareerd. Indien u geen aanvullende tandartsverzekering hebt of geen budget meer hebt, dient u direct na de behandeling contant of per pin te betalen.
- Maximaal twee familieleden kunnen aanwezig zijn in de behandelkamer. Van hen wordt verwacht dat zij de behandeling niet storen.
- Voordat u een afspraak heeft bij ons, wordt van u verwacht dat u uw tanden heeft gepoetst.
Hartelijk dank voor uw aandacht.
House Rules
To provide an optimal care for you and our other patients, we would like to ask your attention for our house rules:
- If it is impossible to be present at an appointment, we require you to cancel this appointment at least a week day (and at least 24 hours) before. This means that an appointment on Monday 10 am needs to be cancelled before Friday 10 am. In case a cancellation is received too late, or if you are absent without notice, we can not fill the empty treatment time and we have to charge you for the reserved time. This will be €20 per 10 minutes.
- We will work on time and we expect that from you as well. If you are not on time for an appointment, we can not treat you anymore. In that case, we have to charge you for the reserved time, and you can make a new appointment.
- If you are absent or too late without notice for a third time, we will no longer accept you as a patient.
- The treatment has to be paid right after your appointment. You will receive an invoice after payment. Please contact your dentist if this is a problem for you. If you have an additional dental insurance (from a Dutch insurance company), we can send the invoice to the insurance company.
- A maximum of two family members can be present in the consulting room, as long as they do not interrupt the treatment.
- Before your appointment, we expect you to have brushed your teeth.
Thank you very much for your attention.